CIAO Bologna La Casetta dell' Artista

上午12:00:00 Ishiha 2 Comments

今日由Venice坐火車到Bologne, 我地會係度留一晚.  之前找住宿見到呢間 B&B, review唔錯,地點又係正市中心.  離火車站都係20分鐘路程.  我地用Google map好快就找到了位置.  不過去到既時候, 真係唔知要行四層樓梯咁多, 好彩係意大利之行第二站, 行李相對少好多.  入到屋, 真係覺得冇揀錯, 好舒服呢!!
雖說La Casetta dell' Artista 係一間B&B, 屋主仲會係度搞 Art Gallery & Event.  我地去到既時候, 比我地遇上屋主準備幾日後搞Art gallery, 所以屋內已經放好哂畫.
本身屋主自己都好鍾意畫畫, 牆上既畫全部都係自己畫.

屋主會好詳細介紹間屋, 比埋鎖匙我地, 叫我地自由出入
之後帶左我地去房間.  好Home Feel. 房內仲有旅行書, 屋主話可以隨便用
 女屋主真係好好人, 仲即刻沖左杯咖啡比我地飲呢!! 
我地一路飲咖啡, 一路傾計.  傾傾下都傾左成粒鐘.
大家用有限度既語言溝通, 
不過吉少好好多, 起碼佢識講少少意大利文.  
屋主同我地講屋內大部份傢具及物件, 都係自己親手整
去旅行住下B&B,真係一個好好既experience!!

 第二日起身既早餐唔算好豐富, 不過全部都係Organic, 而且個cake仲係屋主親手整.
 



La Casetta dell' Artista
Via Cesare Battisti 9, cap. 40123, Bologna BO


2 則留言:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...